czwartek, 12 listopada 2009

Początki są trudne...

... a nawet bardzo:P Nigdy wcześniej nie prowadziłam bloga, nawet nie myślałam o jego założeniu dlatego wybaczcie moją opieszałość i brak doświadczenia. Będę starała się pisać regularnie i dość ciekawie, mam nadzieję, choć nie powiem na razie trudno jest mi się zmobilizować;)
Ale może zacznijmy od początku, czyli od wyjaśnienia czego dotyczyć będzie tenże blog. Długo zastanawiałam się o czym mogłabym pisać, co będzie interesujące zarówno dla mnie jak i dla Was- odbiorców i doszłam do wniosku, że takim tematem łączącym wszystkich ludzi jest jedzenie. Musimy jeść żeby żyć, to oczywiste. Wydaje mi się, iż konsumpcja i związane z nią czynności stanowią dużą część ludzkiej egzystencji, no a przy najmniej mojej;) Lubię jeść, przygotowywać posiłki, wyszukiwać dziwne przepisy, ale nie chciałabym, żeby był to blog tylko i wyłącznie kulinarny. "Jedzenie" wiąże się przecież także z kulturą, edukacją, tradycją i nauką. Kuchnie świata, zdrowa żywność, obsesje na punkcie jedzenia, otyłość, moda, a nasze samopoczucie, tradycjonalizm w kuchni to tylko pierwsze moje skojarzenia związane z jakże obszernym hasłem "jedzenie'. I o tym wszystkim i wielu innych rzeczach zamierzam tutaj z Wami rozmawiać. Liczę, że pobudzę nie tylko Wasze zmysły i apetyty, ale też sprowokuje do żywej dyskusji nad problemami współczesnego świata, jego zależnościami i złożonością.
Smacznego!:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz