niezły demotywator :P
http://przekroj.pl/work/privateimages/formats/D/6414.jpgw tym numerze wspominają o reklamie Biedronki, ponoć pokazują ludzkie oblicze sieci dyskontowej :)
Ja zawsze staram się robić zakupy w małych sklepikach. Nie lubię marketów, Według mnie duże "molochy" robią klientom pranie mózgu, oferują bubel i wyniszczają lokalny handel w małych miasteczkach.
niezły demotywator :P
OdpowiedzUsuńhttp://przekroj.pl/work/privateimages/formats/D/6414.jpg
OdpowiedzUsuńw tym numerze wspominają o reklamie Biedronki, ponoć pokazują ludzkie oblicze sieci dyskontowej :)
Ja zawsze staram się robić zakupy w małych sklepikach. Nie lubię marketów, Według mnie duże "molochy" robią klientom pranie mózgu, oferują bubel i wyniszczają lokalny handel w małych miasteczkach.
OdpowiedzUsuń